Servisná zmluva E2C (Easy To Care)
Servisná zmluva E2C (Easy To Care) definuje vzájomné podmienky medzi dodávateľom a zákazníkom. V zmluve E2C sú zahrnuté všetky podmienky potrebné k zaisteniu plnej spokojnosti zákazníka. Servisná služba je produkt, pomocou ktorého dostanete pod kontrolu náklady súvisiace s údržbou a servisom vašich kopírovacích a tlačových zariadení.
Už Vás viac neprekvapia vysoké faktúry, nepredvídateľné náklady alebo dlhé čakania na servisného technika.Sú tu zahrnuté všetky podmienky:
Servisnou zmluvou získavate:
- bezplatnú pravidelnú údržbu multifunkčného zariadenia
- bezplatný servis zariadenia na mieste inštalácie
- bezplatnú dodávku spotrebného materiálu* a náhradných dielov
- rozšírenú záruku na celú dobu trvania servisnej zmluvy
- zabezpečenie linky pomoci v pracovné dni v čase od 7.30 do 17.00 hod
- zabezpečenie príchodu technika najneskôr nasledujúci pracovný deň po nahlásení poruchy
- platíte len fixnú vopred dohodnutú cenu za kópiu resp. výtlačok
* pod spotrebným materiálom sa myslí toner (papier podľa dohody)
Tento spôsob servisného zabezpečenia na obstarané stroje veľmi transparentný a je v poslednej dobe najviac využívanou formou zabezpečenia servisu našimi zákazníkmi.
Zmluva E2C má pre zákazníkov niekoľko výhod oproti bežnému servisnému zabezpečeniu:
- zákazník platí skutočne len to, čo spotrebuje, neplatí už iné nákladové položky
- vyrovnané cash-flow
- pravidelné účtovanie zhotovených kópií/tlač/sken, čo má za následok, že zákazník má veľmi rýchle, pravidelné a presné informácie o svojich mesačných nákladoch na prevádzku zariadenia
- zníženie personálnych nákladov na objednávanie servisu, náhradných dielov, spotrebného materiálu
- dodávky papiera a spotrebného materiálu priamo k stroju
- záruka po celú dobu trvania servisnej zmluvy
- pravidelné Up-Grade Firmware
- prevádzková nezávislosť na dodávateľovi (zásoba spotrebného materiálu pri stroji)
- fixné náklady po celú dobu trvania zmluvy
Výhody servisnej zmluvy
- zariadenie sa stáva vašim majetkom a môžete ho odpisovať
- bezplatný dovoz, základnú inštaláciu zariadenia a zaškolenie obsluhy
- bezplatnú pravidelnú údržbu vami zakúpeného zariadenia
- bezplatný servis zariadenia na mieste inštalácie
- bezplatnú dodávku spotrebného materiálu (papier podľa dohody)
- rozšírenú záruku na celú dobu trvania servisnej zmluvy
- zabezpečenie linky pomoci v pracovné dni v čase od 8.30 do 17.00 hod
- zabezpečenie príchodu technika najneskôr nasledujúci pracovný deň po nahlásení poruchy
- platíte len fixnú cenu za kópiu resp. výtlačok