Prenájom
Prenájom kancelárskej techniky
Prenájom tlačiarní, multifunkčných zariadení a počítačovej techniky
Nové, nepoužívané zariadenia.
Bez akontácie
Rýchle posúdenie žiadosti
Nemusíte nikde chodiť, všetko vybavíme za vás
Operatívny leasing / Prenájom
Služba je určená právnickým osobám a fyzickým osobám podnikateľom.
Doba prenájmu je od 6 mes. do 60 mes.
Čo získate prenájmom multifunkčného zariadenia:
- Nepotrebujete hotovosť - zariadenie je splácané v pravidelných splátkach
- Špičkové moderné zariadenie - používate najmodernejšie zariadenia na trhu
- Autorizovaný servis v cene - bezplatný servis pravidelne školený výrobcom zariadenia
- Tonery a spotrebný materiál - tonery a náhradné diely sú dodané až k zariadeniu bezplatne
- Predĺžená záruka - až na 5 rokov
- Automatická reakcia na servis a automatické dopĺňanie tonerov
- Nemáte investičné náklady - zariadenie je v majetku dodávateľa
- Daňové výhody - splátky za prenájom idú do nákladov a znižujú daňový základ
- dopredu poznáte náklady na kopírovanie a tlač, pevné náklady na kopírovanie a tlač
- Bezplatnosť - spotrebný materiál a ND nenakupujete ani neobjednávate, všetko je v cene
- eliminácia nárazových prevádzkových investícií
- Garantovaná cena na kopírovanie alebo tlač počas celej doby prenájmu
- Zariadenie sa Vám nemôže pokaziť, lebo je naše
- Vaše zariadenie sa neničí a nestarne fyzicky ani morálne
Operatívny leasing / Prenájom
Operatívny leasing alebo prenájom kopírok, tlačiarní a multifunkčných zariadení je v súčasnej dobe čím ďalej tým viac obľúbená forma zabezpečenia kancelárskej techniky.
Má pre zákazníka nasledujúce výhody:
- okamžitá modernizácia zariadení
- komfortná služba - všetky starosti o zariadenie preberá dodávateľ
- vlastné peniaze nepotrebujete a môžu byť použité inde
- stabilizácia firemného cash-flow
- možnosť obstarania produktívnejšieho a technologicky vyspelejšieho zariadenia
- väčšia pružnosť pri reakciách na zmeny potrieb v rámci firmy
- udržovanie zariadenia na vysokom technickom štandarde
- pri nasadení výkonnejších zariadení väčšia kontrola užívateľov
- veľká úspora korporátnych nákladov na kopírovanie, tlač, skenovanie a faxovanie
- jasný a rýchly prehľad o nákladoch a jedna faktúra za služby
Operatívny leasing / Prenájom kopírok obsahuje dve sumy, ktoré platí zákazník. Jedna obsahuje stroj a poistenie, druhá obsahuje skutočnú cenu za vyhotovenú kópiu/tlač/sken. Zákazník neplatí našej spoločnosti žiadny počet kópií/tlače v paušále. To znamená, že za každej situácie zaplatí len skutočne vytlačené a nakopírované strany.
Čo získate prenájmom multifunkčného zariadenia:
- Nepotrebujete hotovosť - zariadenie je splácané v pravidelných splátkach
- Špičkové moderné zariadenie - používate najmodernejšie zariadenia na trhu
- Autorizovaný servis v cene - bezplatný servis pravidelne školený výrobcom zariadenia
- Tonery a spotrebný materiál - tonery a náhradné diely sú dodané až k zariadeniu bezplatne
- Predĺžená záruka - až na 5 rokov
- Automatická reakcia na servis a automatické dopĺňanie tonerov
- Nemáte investičné náklady - zariadenie je v majetku dodávateľa
- Daňové výhody - splátky za prenájom idú do nákladov a znižujú daňový základ
- dopredu poznáte náklady na kopírovanie a tlač, pevné náklady na kopírovanie a tlač
- Bezplatnosť - spotrebný materiál a ND nenakupujete ani neobjednávate, všetko je v cene
- eliminácia nárazových prevádzkových investícií
- Garantovaná cena na kopírovanie alebo tlač počas celej doby prenájmu
- Zariadenie sa Vám nemôže pokaziť, lebo je naše
- Vaše zariadenie sa neničí a nestarne fyzicky ani morálne